Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 16:50:29 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12415 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Haljala alevik, Võsu mnt 16b 
(Haljala kettagolfipark) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Külgneb avalikult kasutatava tee kaitsevööndiga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27135123>  (menetlus nr: 
454780), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister